Sunday, 20 November 2011

Persahabatan & Kehidupan

Alhamdulilah..
Aku masih lagi bernafas untuk menjalani hidupku..
Waktu berjalan tanpa mengenal hentian,
Tetapi manusia hidup pastikan menemui hentian diakhirnya..

Bukan ingin bermadah pujangga, tetapi coretan yang tak seberapa untukmu sahabat...



aku bukan ingin bersyair atau berpantun,
sekadar mengisi waktu terluang dengan menekan 'keyboard'..
makin lama, 'kita' semakin matang (katanya)
amat best sebab aku masih lagi berkawan dengan ain, meksu, yun, syid, wena n wan sue..
tenkiu sebab mari melawat aku mase aku sakit tempoh hari..
sepanjang aku sakit, aku tak berape ingat ape yang jadi..
muke2 sahabat2 aku ingat sekali imbas je..
yang lain2 aku x ingat..
hurm..apa2 pon aku tgok dah ramai budak skol SMASID yang 'nikoh doh'..hehe
doh bak kate siti, awok kite bile lagi?
hehe..tanyela mereka yang dah berpunye..kan syid? cume kite berdua yang single..hehe..
Akhirnya aku buat jugk blog yang baru (sebab>> nak buka buku baru)
hurm..buat mase ni aku juz duk rumah mcm suri rumah..huhu
aku di motivate kan oleh ain roslan untuk wat blog sbb teringin plok buat bile tgok cik ct kite menulis..
memang saye suke tengok blog beliau (^_^)
Buat pengetahuan anda, saya praktikal 30hb january..(jenuh nunggu)
pejam celik pejam celik, tahun depan kite semua dah berumur 23 tahun..rase macam baru je 18..isk3
semakin lame, kite semakin menuju kematangan op? yelaa..sebab aku pasti macam2 pengalaman yang terkumpul selame kite hidup 22 tahun ni..ape2 pon, kite tetap 'kite' btol dop?
ape2 pon aku tertarik dengan pic ni >>

SEmoga Persahabatan kita seperti air yang dicincang takkan putus (^_^)

2 comments: