Saturday 16 June 2012

~ Blog Inspirasi ~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...


Sekarang, saya dalam usaha nak mengupdate blog & mnjadikan blog saya lebih menarik dengan pengisian2 yang lebih memberi kesan kepada pembaca...mungkin banyak lagi yang perlu saya belajar dari segi mencantikkan blog dan dari segi penulisannya...sebab saya budak baru belajar dari segi blog dan penulisan..tapi belajar sendiri2 je..takde gi kelas pun..=b


Di sini saya nak kongsikan blog yang saya sangat 'admire' setelah penulisnya diperkenalkan oleh kawan dan adik saya sendiri...


Setakat ni, inilah 2 blog yang penuh informasi yang menarik dan pengisian ilmiahnya membuatkan saya teringin nak miliki blog yang setaraf dengan mereka...iaitu, http://genta-rasa.com/ & http://dirikudrcinta.blogspot.com/


Saya tabik dengan pemikiran dan idea mereka dalam penulisan dan graphic..orang2 yang beridea bernas dan kreatif inilah yang kita mahukan...blog2 mereka ni memang memberi inspirasi kepada saya untuk menulis dan memberi banyak info serta motivasi kepada saya untuk menjadi lebih baik dan berfikiran positive...


Setakat ni saje dulu untuk hari ini...(^_^)

No comments:

Post a Comment